Weer thuis!!! - Reisverslag uit Sanaa, Jemen van Jan Peijnenburg - WaarBenJij.nu Weer thuis!!! - Reisverslag uit Sanaa, Jemen van Jan Peijnenburg - WaarBenJij.nu

Weer thuis!!!

Door: Jan Peijnenburg

Blijf op de hoogte en volg Jan

15 Januari 2007 | Jemen, Sanaa

Ha vriendjes en vriendinnetjes, familie en bekenden,

ik ben weer thuis!!!! Na een heerlijk laatst avondmaal bij Paul, mn begeleider in Sana'a en een goed verlopen vlucht (ondanks het breken van de handvaten van mn zware handbagage door een schooier die voor 5 meter een tas dragen en het breken ervan toch nog geld wilde), met weinig slaap (2 uur voor vertrek) ben ik weer in het luxe Nederland, Oirschot beland, waar ik zo word verwend!! Een heerlijk matras, warme douche, goede medicijnen voor mn ogen (ben vanmorgen meteen naar de dokter gegaan, bleek gewone infectie te zijn, heb druppels en zalf gekregen en in een paar dagen moet het over zijn), electriciteit, heerlijk brood met goed beleg en natuurlijk en zowieso door moeders gisteravond met groentesoep en chinees verwend! Ben door mn zussen, ouders en Mark opgehaald met een busje, en na een heerlijk blonde halve liter bier zijn we aangereden naar Oirschot! Onderweg skonne verhalen verteld en 's avonds nog wa foto's laten zien, maar dak mn powerpoint presentatie nog nie af had was natuurlijk eeuwig sund. Dat doen we dus vandaag, maar moet ook zo snel mogelijk iedereen bezoeken, het liefst natuurlijk voor vrijdag als jullie naar mij toe komen. Ik doe mn best! Mn telefoon doet het niet, stop ooit mn sim-kaart in het toestel van marlies, maar na haar vertrek kan ik haar telefoon waarschijnlijk gebruiken. Woensdag probeer ik in Wageningen te zijn, vandaag mn auto maar s gaan testen of ie wil starten en anders mn OV maar s snel gaan regelen!
Nogmaals bedankt voor jullie mentale ondersteuning door de reacties en mails en tot snel!

Heel veel groeten Jan Peijn

  • 15 Januari 2007 - 10:57

    Japie:

    hee jantje!
    geen telefoon dus, had ik al begrepen, relaxxed dat je weer thuis bent, dan zien we je woensdag relaxxed...evt. een telnr. van thuis? mijn telnr. is 06-42486065

  • 15 Januari 2007 - 13:00

    Tam En Jostyband:

    halleeeekes,

    Mooi da alles goed is gegaan. T is hier nog steeds geen winter dus ge zult ginne kou lijen. Binnenkort maar weer ns flink pilzen ja!! onder genot van de verhalen van de Peijn, haa.
    gr en een zeer dikke X op je mooie, ..!! mzzl

  • 17 Januari 2007 - 01:20

    Sabientje:

    Janneman, Lekker weer thuis, wat zitten wij hier te verlangen naar een bruine boterham met kaas!! Jij hebt hem dus al achter de kiezen! Geniet er van en tot snel inmiddels weer. Hier alles ok in Equador! Liefs Sabine

  • 22 September 2008 - 10:51

    Wilma De Jong:

    Hallo jan,
    Ik kom je tegen bij Socotra vakantie .
    jij bent er geweest kun je ons wat informatie over geven ?Er is weinig te vinden hier over.
    Kun je ons mailen ejong.4@hccnet.nl
    Bedankt Wilma en Evert

  • 26 Juli 2009 - 19:49

    Marjolein:

    Hallo Jan,

    Je kent mij niet maar ik vond je website toen ik op Socotra googelde. Mag ik je vragen hoe je er heen bent gereisd? D-reizen kent Socotra niet!
    En andere websites van vliegmaatschappijen melden dat er geen vliegtuig gaat die dag. Ik kan moeilijk elke dag gaan intypen.
    Hopelijk tot @
    Groetjes Marjolein

    info@dubu.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 26959
Totaal aantal bezoekers 91250

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2006 - 14 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: